چگونگی ارزيابی پرونده

امروز می خواهم درباره یکی از مهمترین مسائل در پروسه مهاجرت که همان ظهور کیس آفیسر هست صحبت کنم:

پرونده ها بعد از لادج شدن حدودا 9 تا 11 ماه برای زمان فعلی به دست شخصی از اداره مهاجرت داده می شوند که به ان کیس آفیسر گویند. این شخص مسئول رسیدگی به پرونده شما و تایید تمامی موارد ذکر شده در پرونده شما می باشد.

تمامی دوستان فکر می کنند وظایف کاری کیس آفیسر چک محل کار و سکیورتی چک  و در نهایت مدیکال و عدم سوء پیشینه است. اما می خواهم یکم درباره چگونگی رسیدگی پرونده ها توسط آفیسرها توضیح بدهم شاید خیلی سوالات دوستان جواب داده شود.

1-کیس افیسر هیچ محدودیت زمانی برای رسیدگی به پرونده شما از طرف دیاک ندارد.و صحت رسیدگی پرونده شما مهمتزین مسئولیت افیسر است.

2-کیس آفیسر پرونده بعد از بررسی مدارک شما حق هر گونه تحقیق و استعلام برای مدارک ارایه شما دارد. این شامل همه مدارک از جمله مدارک تحصیلی،سابقه کار ارایه شده،ایلتس و...

3- چک محل کار یکی از مشهودترین و مهمترین مراحل برای ما که در ایران مشغول به کار هستیم می­باشد. این چک برای هریک از گواهی های کاری شما بر اساس درخواست COانجام می شود.یعنی CO می تواند سابقه کاری شما را بر اساس مدارک ارایه شده شما در پرونده بپذیرد و یا هر کدام را از سفارت استرالیا در ایران استعلام کند.

4-سفارت ایران جهت انجام این کار به دوصورت حضوری و تلفنی عمل می­کند. قابل توجه دوستان این چک فقط جهت صحت ادعای شما انجام می شود. و در صورت واقعی بودن سابقه هیچ نگرانی به خود راه ندهید. و بدونید کسانی که این کار را انجام می دهند خود در ایران مشغول به کارند وتمامی شرایط را دقیقا درک می کنند.

5-پرونده شما همزمان با تعیین CO برای چک فرم 80 به مرحله سکیوریتی فرستاده می شود که برای ما ایرانیان حداقل 6 ماه طول می­کشد.

6- جدیدا بعد از اتمام این مرحله CO از شما مدیکال و PCCمی خواهد.حسن این تغییر تخمین زمان ویزا است و باطل نشدن مدارک مدیکال و عدم سوء پیشسنه در صورت طولانی شدن سکیورتی چک می­باشد.

 

با ارزوی موفقیت برای تمام دوستان...نظرات و سوالات خود را بدهید. و در صورت تمایل می توانید به آدرس Rakhsh@gmail.comمیل کنید.

/ 3 نظر / 16 بازدید
هديه

سلام. تبريک ميگم وبلاگ خوبی داری. به کارت ادامه بده راجع به خود استراليا بيشتر بنويس.

هديه

به هديه: مرسی عزيزم از تشويقتون

thanks